Sealife_konstanz

2010.08.24. 13:27

 Augusztus 12.

Délutános vagyok megint.

Reggel konkrét tervem volt, de elmosta az eső. Erre azt az ötletet kaptam, hogy menjek el a konstanzi SeaLifeba. Ez olyan, mint nálunk a Tropicarium… pont olyan drága is. először a parkolás. Mivel nem volt sok időm, kénytelen voltam a közelben parkolni. ami azt jelentette, hogy Konstanz központjában levő LAGO levő mallban. Rendben, majd meglátom.

 

Aztán a bejárat. Persze esik az eső, mert mért is ne. Nem baj, szabadság, nyaralás… kit érdekel. Szerencsére nyitás előtt vagyunk 10 perccel. De már vagy 50 ember.

 Még pont a tető alá befértem. 10kor nyitottak és 10.40kor már be is jutottam… mindenesetre még mindig utálok sorba állni… főleg, hogy néhányan pofátlanul beelőztek. Nem baj… mindjárt bejutok. Aztán a hidegzuhany: a jegy ára. 15 euro. Mindegy, ha már itt vagyok… és vettem egy magazint, hogy meg tudjam mutatni majd otthon… érdekes volt, érdemes volt bemenni.

Főleg azért, hogy gyarapítsam a német tudásomat. Aztán a pingvinek is aranyosak voltak… kicsit visszapofátlankodtam. Pont jókor értem vissza a medencéhez, mert bemutatót tartott egy srác a rájákról és a lepényhalakról… érdekes volt. Aztán újra végig… de itt egy kicsit már sok volt.

A kijáratnál még felmentem egy másik kiállítást is megnéztem: a Bodensee Természeti Múzeumot.

 Ez az itt élő állatvilágról szólt. Ez is érdekes volt. Milyen fura már, hogy Konstanzból nem is látszana Bregenz, mert a tó felszíne is követi a föld görbületét, ami itt kb. 45 méter magas ív…

Ekkor már igen szép sor állt a bejárattól elég messze. szerintem akár 3-4 órát is állhattak ott. És persze az eső újra és újra elkezdett esni.

Még mászkáltam egy kicsit Konstanzban, főleg vissza LAGOba. De aztán tényleg el kellett mennem. Vissza a munkába…

Este aztán Martin szülinapját ünnepeltük. Tudtam, hogy lesz valami, de nekem eddig nem szóltak. Aztán estefelé szólt Péter, hogy szívesen látnak. Kicsit grillezünk… Aztán fent kicsit beszélgettünk és én is beszálltam az ajándékba meg a kajába.  A nagy pajtában Péternek van egy kis garázsa, ahol ücsörögni is lehet… Nagyon jó volt. Amíg izzott a szén, addig Dartsoztunk. Én még nem játszottam, de azt mondták, hogy muszáj… meg aztán hogy néz ki, ha én csak ülök… rendben. Izgi volt, először csak úgy dobáltam a nyilakat… aztán egyszer csak szóltak: csak 19et dobjak és nyerek. És a következő körben nyertemJ. Vicces. Pedig csak először játszottamJ. Aztán ettünk. Volt egy klassz sajt, amit grillezni lehet, és nem folyik szét… finom volt. Még beszélgettünk, átadtuk az ajándékokat. Kettőkor már le is feküdtünk. Jól sikerült kis este volt.

 

süti beállítások módosítása