költekezős nap

2010.07.29. 23:34

 Július 26. hétfő

a fél9kor kezdtem, fél3kor kaptam szünetet, aztán 6tól fél9ig megint dolgoztam (8 és fél óra).

Ma megint nagyon vacak az idő…most megint rákezdett az eső. 21.47 van.

Reggel nem tudtam kimenni a parkba, mert esett, aztán elkezdtünk dolgozni. Ma Beaval voltam párban. Ő is velem egykorú és pont akkora gyerekei is vannak…sokat beszélgettünk. Reggelire sokan voltak, de aztán semmi. Persze Bea kasszírozott. Aztán délben kicsit többen voltak, de nagyon kis laza nap volt. Sajnos. A teraszt nem is üzemeltük be, mert nagyon hideg is volt, aztán meg újra és újra eleredt az eső. Ginával is sokat beszélgettem. Neki el mertem mondani a borravalóval kapcsolatos gondjaimat. Vigasztalt, és mandta, ne is számítsak másra, az öregek mindig el fogják vinni a pénzes asztalokat, nem fognak odaengedni a húsosfazékhoz. Tegnap Inge hiába „sírt” a vendégeknek, hogy a nyugdíj mellett muszáj dolgoznia,mert nem élne meg: Gina szerint aztán 5 hónapot pihen Mallorcán…ennyit a szegény nyugdíjasról…majd megszakadt tegnap is, de nem adott nekem asztalt át. Nem baj, még sokat kell tanulnom, másrészről meg nem akarok belemenni és résztvenni a kicsinyes játszmáikban. Ami nekem van szánva, az az enyém lesz, aminek történnie kell, az lesz. Akárhogyan hadakozok ellene.

A szünetben lementünk Radolfzellbe Ginával. Azt hittem, ő ismerti ott a dolgokat, de nem egy észlény, nem sz eszéért szeretik. De legalább aranyos J. Az is valami, nem? Megtaláltam a postát, feladtam a meghatalmazásokat anyuéknak. Aztán megkerestük a deichmannt, volt ott egy takko is. Vettem egy cipőt és egy fekete szandált a munkához: 20 euro. Aztán bementünk a Takkoba is, ott vettem még egy fehér pólót és egy szürke pulit, hogy reggel, ha ki kell mennem, akkor legyen miben. Mert a kék lebernyegem túlságosan lebeg, a fehér meg túl vastag, a micro is túl meleg…jó lesz amit vette. Persze azt is leértékelve. Fél6ra értünk vissza, átöltözés, indulás munkába. Inezzel voltam. Persze megint csak ő kasszírozott, én meg a keze alá dolgoztam. Nem baj. De ma is tanított: hogyan kell a tányérokat vinni rendesen. És megint elfelejtette  a másolatokat az étlapról, hogy beleírhassam a számokat és kicsit tanulhassam. Aztán eltelt az este.

Holnap szabadnapom lesz. Szerdán meg 14kor kezdek és végig leszek: 22.30 körül fogok végezni. Az időjárástól függ, hogy mit csinálok holnap: Insel Reichenau bicajjal, vagy vonattal Konstanzba (akkor is kocsival le Allensbachba. Na majd meglátjuk.

süti beállítások módosítása