Július 27, kedd

Ma szabadnapom van. Keddenként Ruhetag van a Panzióban és étteremben, ezért ilyenkor csak reggelit kapnak a vendégek és kész, 11kor bezár a bazár. Jövő héttől már nem, mert iskolai szünet alatt nyitva lesznek minden nap, akkortól már akkor kapom a szabadnapot, amikor éppen tudják.

Sokáig nem tudtam, mit csináljak, mert az látszott, hogy az eredeti tervem nem igazán szerencsés: bicajjal menni Reichenau szigetére. nagyon lógott az eső lába, aztán meg kisütött a nap, de látszottak a viharfelhők…

Fogtam magam és kimostam…két mosásom is lement kicsivel több mint fél óra alatt.

Közben a szlovákok felvetették, tartsa velük Singenbe. Aztán úgy határoztunk, hogy kicsit kockázatos bicajjal, menjünk inkább busszal-vonattal. Nem bántam meg, ezt is ki kell egyszer próbálni: de olcsóbb autóval.

Busszal lementünk Radolfzellbe (1,17 euro), aztán vonattal Singen (3,10 euro)…és ugyanez vissza. Nem volt túl jó az idő. Néha fáztam. Vásárolgattunk, mert Singen másra nem annyira alkalmas. Rengeteg áruház és üzlet van…de nem egy szép város…persze ettől még biztos vannak szép részei, de… olyan modernkori iparváros. Tiszta és szép is, de nem lakájos, nem otthonos…

Négyre értünk vissza…ettem valamit Denisszel a Halléban, aztán kivasaltam ami már megszáradt…és felkattantam a netre. Megint sokat cseteltünk a gyerekekkel és anyával is. Meg Olivér is bekapcsolódott most este…

Aztán nyolc után, majdnem kilenckor kicsit kimentem pihenni a parkba…jól esett. Most meg befejezem a mai napi beszámolót.

süti beállítások módosítása