július 24

2010.07.29. 23:32

 Július 24.

Ma megint húzós napom volt. Este 10kor végeztem. Két részletben dolgoztam: egyszer 9től fél3ig (5,5 óra), aztán 18tól 22 óráig (4 óra). nehéz volt, mert ráadásul elég vacak idő volt, megállt a levegő benn az étteremben…

Reggel viszont kicsit nem esett az eső, megint ki tudtam menni kicsit lenyugtatni az elmémet, kicsit elengedni a rossz gondolatokat… délelőtt ennek megfelelően jó is lett volna, bár Inezzel kicsit nehéz, de aztán Martina elirányította: övé a nagy ünneplős szülinapi csoport, enyém a többi asztal. Így megint volt egy kevés bevételem. Délután aztán megint semmi. Ha így lesz holnap, megkérdezem Martinát, hogy akkor délután ne is vigyem le a bukszát, mert felesleges? Pedig izzadtam rendesen, mert Inez pont befejezte, jött Inge, belecsapott a lecsóba, szórta a kéréseket, meg se álltam, de mindent ő szedett be… ez nem tetszik annyira… ráadásul a fejem is megfájdult…

Délután, amikor végeztem, még gyorsan kiértem a solymász bemutatójára, amit sajnos elmosott az eső… aztán aludtam egy kicsit… nagyon nehéz volt felkelni… ennek ellenére, egy gyors zuhany után tényleg belevetettem magam a munkába… csak ez, hogy még ennyibe sem vesznek…

De majd gondolom, lesz ez még ígyse J

Most megiszom a krauterteámat, aztán tente. Ma is spóroltam egy napot a nettel, mert erre a két órára, ami éjfélig még hátravan, nincs kedvem elpocsékolni… ráadásul, ki tudja, meddig kellene várni a visszaigazolásra… múltkor egy óra is volt.

Hát ennyi mára. Holnap félkilenckor kezdek, aztán majd meglátjuk… holnap vasárnap. És remélem, jön már a jó idő, mert nagyon nem vidám, amikor esik az eső…

süti beállítások módosítása