péntek13

2010.08.24. 13:28

 Augusztus 13. péntek

Ma, hiába a szerencsétlennek számító péntek 13, nem történt semmi említésre méltó…

A tegnapi dorbézolás és ma hajnali fekvés után jól elaludtam: kialudtam a 7 órámat. Kilenc után keltem felJ.

Egész délelőtt a szobámban voltam, mert végre tudtam chatalni a gyerekekkel. Így ugyan nem mentem sehová, sőt még aludtam is dél körül. Mindegy, néha ez is kell. Még minidig van izomláz a combomban. Alig bírok lemenni a lépcsőn.

Munka közben nem történt semmi különös, minden a szokásos volt.

Kicsit unom már a folytonos esti munkát. Nehéz, mert reggel ugye felkel az ember, sok programot nem tud csinálni, mert ugye 1 körül jó visszajönni, hiszen enni kell, meg átöltözni… aztán este 10kor végzek, még lehet, hogy vendégek is vannak… Pozitív viszont, hogy a többiekkel még lehet dumcsizni…

Ma is rendelt pizzát Martin… pótszülinapot tartottunk… Inez kedvéért. ez is jól sikerült.

süti beállítások módosítása