csak egy nap...

2010.08.24. 12:32

 Augusztus 7. szombat

Tegnap megjött Petra a szabadságról, ma együtt kezdtünk. Én csak 9kor. Eleinte egész nyugisnak indult a dolog. Petra szerint szombatonként nem szokott sokat csinálni… ehhez képest…

Fél1 körül beindult a tömeg. Egyik babakocsis a másik után jött ki a parkból. Plusz itt volt az ünneplő társaság (15 fő), akik ebéd után visszajöttek a parkból kávézni és tortázni… alig bírtuk. Én Martina utasítására bent maradtam a pultban, de Petra szemmel láthatóan nem bírta. Voltak, akik nagyon sokat vártak már eleve a rendelés felvételére. Én nem vehettem fel megrendelést, mert akkor „keveredés” lett volna. De Martina is rohangált. Közben nem tudtam bent maradni a pultban, mert ha már kitöltöttem, vigyem is ki…töltsem ki az italokat, de szedjem le közben az asztalokat…kezeljem a türelmetlen vendégeket…6ig meg sem álltam… mint a hülye rohangáltam…akkor is csak azért, mert Petrát köszöntötték szülinapján. Pezsgőt kellett volna innom. Gondoltam, ha ezt megiszom, fejre állok. Aztán maradt egy Apfelstrudel, Martina mondta, hogy egyem meg és lassan szabaddá tehetem magam… mondtam, akkor nem eszem meg, először valami rendeset ennék. Amíg elkészült a salátám csirkével és halropogóssal, addig még dolgoztam, de aztán… leültem és végre ettem. És akkor megittam a pezsgőt is…

Ma eredetileg be akartam menni Konstanzba egy kis esti sétára. Úgy gondoltam, hogy ha 5kor végzek, akkor 6ra bent tudok lenni, és mivel a nap 9kor megy le, még elég sokat nézelődhettem volna. Persze a város keletre néz, de azért szép lett volna… mivel 6után lettem kész és még ennem is kellett, háromnegyed7kor lettem kész. Már annyi erőm se volt, hogy felöltözzek… így kimentem a parkba és egyszerűen csak lefeküdtem a rózsakertben egy kicsit a fűbe, aztán amikor hideg lett, akkor már nem voltak ott sokan és egy padra telepedtem le. A levegő viszont erősen lehűlt, így bejöttem. Kicsit szörföltem a netem, most megírom ezt és szerintem el is teszem magam mára. Holnap megint reggeles leszek Petrával. Egyébként nem tetszett, hogy ma rengeteget tettem Petrának és nem tudta volna egyedül csinálni… semmi. 1600 eurós forgalma volt és nekem semmit sem adott.

süti beállítások módosítása