esős Meersburg

2010.08.24. 13:31

 augusztus 15 vasárnap

A tervekkel ellentétben csak 16 órakor kellett kezdenem. Így arra gondoltam, átugrok Meersburgba.  Félig kocsival… Inge és Elmer is megmondta, hol tudok ingyen parkolni…Igaz, elég vacak idő volt, de felkészültem…aztán az esernyőt mégis a kocsiban feljtettem..:) Kisebb tekergés után letettem az autót, remélve, hogy mivel nincs nyitva vasárbap a pennyMarket, nem viszik el a kocsimat…mert ez volt kiírva.

Gyors ereszkedés a komphoz. Jegyvásárlás automatából… pont elment a komp az orrom előtt, de ez iylenkor nem zavar. Különben is 15 percenként jár és egyből fel lehetett menni a következőre. természetesen a Meersbuirg nevű komppal fogok átkelni J. Érdekes volt látni a tavat középrőlJ. És láttam, ahogy visszük a rossz időt át a tavon… Amint megérkeztünk,  eleredt az eső. De nem volt durva, nem is áztam el nagyon. Bementem Mónihoz gyorsan, csak köszönni, de még aludt, Így Antjéval találkoztam. Aztán irány a vár. Nem olcsó és befizettem a Dagobert torony túrára is. Ímert osda különben nem lehet felmenni. Ne, is volt annyira rossz idő, még az Alpokat is lehetett egy kicsit látni. Érdekes volt.

 

Mire kijöttem, teljesen jó idő lett, csak a szél fújt. Köszöntem Móniéknak, aztán lementem gergőt/Georgot is meglátogatni. Neki is csak egy puszi jutott, hiszen dolgozott. Még bóklásztam egy sort, aztán irány a kikötő. És megint eleredt az eső… és megint elment a komp az orrom előtt… Viszont így a vadiúj komppal tudtam átkelniJ. Az egyiknek Lori, a másiknak Tábor a neve. Én a Lorival mentem. Nagyon klassz kis komp…modern és szép is. Jó kis túra volt, az autóm is megvárt, időben vissza is értem…

A munka a szokásos volt: vendégek, takarítás rámolás, pakolás, felszolgálás… aztán beájulás.

süti beállítások módosítása