Augusztus3. Kedd

Reggeles voltam. Inezzel csináltuk a reggeliztetést, én persze a végét, a takarítást. Aztán előkészíteni az éttermet az ebédhez… stb. Megcsináltam a teraszt, de feleslegesen, mert nem volt sok vendég, sőt. Egy család akart kint enni, de elkezdett esni az eső és kénytelenek voltak bejönni. Napközben takarítottam a pultot, megint ki kellett pakolni, mert tiszta víz volt minden. És ekkor jól beütöttem a vádlim, azt hittem fel se állok többet. De végigcsináltam. Ma is kaptam 5 eurót Ineztől. Klassz. aztán 17kor szabadultam. Jót kajáltam, amíg el tudtam dönteni, hogy hová is menjek. Nem volt túl jó ötlet, mert még mindig sajgott a vádlim. Aztán Radolfzell helyett elmentem megnézni Stockach-t. Nem egy nagy város. és tényleg csak kiindulópontnak jó. Nagyon kicsi. A sétálóutcáját és a mögöttes utcát kb. 1 óra alatt letudtam. De azért szép kis hely, csak baromi unalmas lehet ott… persze minden nézőpont kérdése. És láttam az első cigányokat is itt Németországban…

Aztán, gondoltam, bemegyek Radolfzellbe, hogy a parkoló tetejéről beszélhessek a gyerekekkel, anyuékkal. Felesleges volt. Lementem a Kauflandba vásárolni, hogy ne kelljen fizetnem a parkolásért (így 2 óra ingyenes). Fent aztán rájöttem, hogy előző nap bealudtam a gép előtt és kb. 5 perc után jelezte, hogy le fog merülni. Közben kiderült, hogy Petra nem tud az internetre menni, mert nincs otthon internet, és anyuék sem voltak még otthon.

Ma egész gyönyörű idő volt, így egy hirtelen elhatározással arra jutottam, hogy meg kéne nézni a naplementét ott, Allensbach felett, ahonnan a hegyeket is láttam… sietnem kellett. Mint az őrölt, mentem haza, átöltözni, aztán bicajra pattanni, és irány az erdő… csak később vettem észre, hogy teljesen saras lettem hátul, ahogy végigvágtattam az erdőn. De megérte. Nagyon kimerültem, mire odaértem a kilátóhoz. Gyönyörű volt. És felhívtam apuékat. Jó sokat beszélgettünk, le is fogyott az egyenlegem. Van még, mert anya feltöltötte, de a havi, az lement róla. Utalnom kell anyunak pénzt, mert vannak kiadásaik. Ha megjön a gyerektartás, azt átutalom egyből. Meg meglátom, hogyan állok.

Megkaptam a fizetésemet is…

Először arra gondoltam, megyek haza, ez nem éri meg nekem… Igaz, mondta Martina, hogy csak 19től tudta elszámolni, mert akkor jelentett be, de meg fogom kapni azt a 4 napot a végén. Csak azt nem mondta, hogy az ellátást már 18 napra számolta… én meg teljesen kétségbeestem, hogy ennyire keveset kapok, így nem is éri meg, mert annyival nem kapok többet, ami pótolhatná azt, hogy távol vagyok a családtól. Aztán reggel nem tudtam aludni, és újra mag újra kiszámoltam… Aztán sikerült, és ez alapján kiszámolta az augusztust is… Jó lesz ez… és a végén jól fog jönni az a 280 euro (bruttó).

Ennyi.

süti beállítások módosítása