egy kicsit nehéz nap..

2010.07.22. 22:52

Napló7

Egy héttel ezelőtt érkeztem. kicsit előbb, mint ahogy ezt írom, mert éppen elaludtam a madárbemutató alatt, most meg éppen vége lett, mire felértem. Milyen gyorsan eltelt ez a hét! Mennyi mindent tanultam! És mégis, most úgy érzem, nagyon régóta vagyok itt.

Ma nem volt túl megterhelő napom. reggel Inez csinálta a reggeliztetést, én meg a terasztakarítást… de nem baj, ezt is kell valakinek…aztán eltakarítani a reggeli maradványokat, előkészülni az ebédhez. Sokáig semmi. Aztán rákészülni, hogy lesz egy 18 fős csoportom. Megterítettem és vártam őket. Nagyon érdekes volt. Egy csoport fogyatékos ember jött néhány segítővel. Kértem, hogy majd segítsenek, mert amúgy sem vagyok perfekt német, és nem szeretném félreérteni, amit mondanak… jó kis erőfeszítés volt… még jó, hogy Inez besegített. Aztán az ennivalónál is… a végén még fagyit is ettek, na ott Martina segített, egyedül sose lettem volna kész… 17 féle fagyi, mert csak az egyik kísérő nem kért…nagyon lefáradtam… aztán a szokásos takarítások, rendrakások…fél 4 után aztán végeztem.  Martin ( az egyik szakács) készített valamit ennem. Aztán kicsit faggatóztam az etikettről : mit ehetek, mit nem, hol, mikor…

Most fent vagyok a szobámba és várok a netre. Az O2től ajándékba kapott 5 nap egyikét akarom éppen felhasználni…nemsokára be kéne a hazaiaknál jelentkeznem, nem tudom, mikor jön meg a jóváhagyása a netnek….Emiatt robogtam le Radolfzellbe tegnapelőtt…most meg leragad a szemem…ha elkezd zenélni a gépem, van internet…addig lehunyom a szemem, mert nagyon fáradtnak érzem magam. Talán az időjárás is belejátszik, mert meleg, fülledt idő van…de nap nem süt, tiszta felhős az ég.

 

Na, itt a vihar. Egylőre jó ronda felhők jöttek és kicsit lekezdett esni…talán könnyebb lesz, ha kiadja megából a feszültséget az ég. Mindenki megkönnyebbül..

És végre van netem… kicsit elaludtam, már egy órája vártam a netre, újraindítottam, hogy ha megint nincs, akkor telefonélok…erre van… na most fel is lépek rá..

Sikeresen utolértem magam...aktualizálva fent vannak az edigi történések. talán a képek még nem mindenhol, de alakul:)

süti beállítások módosítása