még egy esős nap...

2010.07.29. 23:39

 Július 29. csütörtök

Ma reggel kezdtem. Martina fél9-re hívott, de Inez volt és mondta, hogy csak 9re jöjjek le… rendben.

Aztán mindenfélét pakoltam, takarítottunk… Szoknyában mentem le, de nagyon idétlenül éreztem magam egész nap. Nem megyek szoknyában. Inkább mindig mosom a nadrágom, és felváltva tudom hordani a lapnadrággal. Milyen jó, hogy megcsináltam J. Nagyon örülök neki. Szóval, tettünk-vettünk, de elég kevés vendég volt. Ma is esett az eső, aztán elállt, megint rákezdett.

Fél1 után kezdtek beszivárogni az emberek, aztán háromig nem volt megállás. Már majd’ kiesett a gyomrom. Aztán a szakácsok is elmentek enni, de kiadták nekem a megígért finomságot. Reggel nagyon finom illat fogadott a konyhában. Mindenféle finomságot szórtak a husira: barna mártást csináltak. Ebből kaptam oldalas husit rizzsel és párolt zöldségsekkel. Nagyon fini voltJ,  végre valami más…a jutott eszembe, hogy milyen finom lenne egy kis tojásrántotta…hm. Holnap megkérdezem, hogyan juthatnék hozzá. Megcsinálhatom, vagy várjak októberig, amíg hazamegyek. Erről jut eszembe. Megjött az itteni munkaügyi hivataltól is a papír. Azon az áll, hogy július 19től szeptember 30ig van engedélyem. Megkérdeztem Martinát, hogy akkor most meddig. Valószínű, hogy előbb megyek haza. Náluk szeptember 15től kezdődik a suli, 14dikén még lesz egy nagyon nehéz nap, amikor sok meó lesz. Utána meg majd meglátjuk. Ha jó idő lesz, és lesznek vendégek, akkor maradok. Ha viszont ilyen vacak idő lesz, akkor előbb hazaküld. Ha nincs vendég, nincs szükség ennyi segítségre.

Valamiért ma nem bírtam annyira. Délután fél5re már nagyon fájt a lábam. Alig vártam hogy vége legyen. És a fejem is megfájdult. De aztán kimentem a parkba, kipróbáltam a kisvasutat. Sajnos a végére megint elkezdett esni. Vacsorára ettem egy Flaedlesuppét. Ez olyan erőleves egyfajta palacsintatésztaszerűvel. Aztán egy almatortát, hmm… Nagyom finom volt. Aztán csak pihenek. Írogatok, szörfölök a világhálón…

Holnap délutános leszek: 14 órától kell dolgoznom. Nem tudom, hogy mit fogok csinálni, minden az időjárástól függ: Konstanz, Reichenau…szóval autó vagy  bicaj. Holnap reggel meglátom.

süti beállítások módosítása