eltelt az első hét

2010.07.22. 22:51

Napló7

Szerda, július 21.

Nagy nap a mai!  Ma, a reggeliztetés után megkaptam az briftasnit, benne váltópénzzel... és ma bent az étteremben volt az én placcom, azok voltak az én vendégeim. Jó, csak ketten voltak, de akkor is!!! És kaptam borravalót is J

Remegtem kicsit, hogy valamit rosszul csinálok, mert az elején persze elrontottam az asztalszámot, elkezdtem kicsit kapkodni, de lassan belerázódtam. Nagyon izgi.

Reggel, amikor azzal kezdtem, hogy a terasz fel kellett söpörni, rendbe tenni…arra gondoltam, hogy végülis  eddig csak ilyesmit tettem egész felnőtt életemben: kiszolgáltam, takarítottam rendet tettem (több-kevesebb sikerrel), és hogy most ezért pénzt kapok, az nagyon klassz. hiszen most is ezt csinálom: kiszolgálok, rendet rakok, takarítok, elpakolok…és ezért pénzt kapokJ. És még ingyenes nyelvgyakorláson is vagyok J dupla öröm J Üröm az örömbe, hogy a családtól messze vagyok. Nem akarok erről írni, hogy ne is kelljen rá gondolni, mert nem tudom, akkor mi lenne velem. az biztos, hogy a gyereke hamar önállóak kellene, hogy legyenek. Ma feltöltötték anyáék a telefonomat (10ezerrel, amikor csak ötöt kértem), hívtam is őket, azt mondták, nagyon hiányzom, nagyon rendetlenek a gyerekek… hát, igen… majd beszélek velük, írok nekik…

Ma jó sokáig tartott a napom… háromnegyed 4 volt, mire feljöttem. nem baj, ez is kell… Aztán lemondtam anyuékkal a mai beszélgetést, mert lementem a Mindelseehez fürdeni. nagyon szép volt. Pont a másik végén van kialakítva kis stég, ott lehet fürdeni. Sok gyerek volt, kicsik is… gyönyörű tiszta a tó, és egész finom meleg volt a felszínen. Ha lelógattam a lábam, ott jó hideg volt. Pont a stégnél lehet valami hideg forrás, mer ott egészen hideg volt. Aztán vacsiztam (ma halat salátával)… de megint izzadok, mint egy ló… és igazán fáradt vagyok… ma ne is kapcsolódok fel a netre, nem akarom az öt napot eldobálni, egy már elment tegnap, holnap a második. 

süti beállítások módosítása